2014. május 14., szerda

Megszületett

Uh uh uh, nagyon aranyosak vagytok, hogy így érdeklődtök irántam, igazán nem kéne ám... Azonnal két komment az előző posztomhoz! Hát na! Itt az ideje, hogy visszatérjek, ha már ennyien akarjátok! Visszatérésem alkalmából eszközöltem egy kis változást a blogban, aki megtalálja, a vendégem egy tálca sörre! Mivel senki nem fogja megtalálni, ezért elárulom, hogy a blogban a meglátogatott linkek színe kicsit sötétebb lett. Jelenleg ennyire futotta szabadidőmből, de ígérem, hamarosan megújítom ezt is.

Már lassan másfél napja szenvedek, nagyon úgy néz ki, hogy jön a bölcsességfogam. Az első, de remélem, hogy az utolsó is. De mindennek van jó oldala. Azt veszem észre, hogy a KG egyre látogatottabb, egyre több az aktív Chatelő, kialakult egy közösség, amit nem neveznék kis közösségnek, mert több visszajáró tag is alkotja, legalább egy tucat. És szerintem ezzel keveset mondtam. A hozzászólások száma magas, a letöltések száma is magas. Nem hiszem, hogy mindenki a pontért írna nekünk, sőt, abszolút nem. Persze vannak megrögzött pontvadászok, de a 98% nem az. Tehát iszonyatosan jó érzés, hogy több év munkája virágzik, még így is, hogy az NKWT újra talpra állt. Tehát nagyon pozitív vagyok ezen a téren.

A kocsira vettem új gumikat, teljes nyári kollekciót, ezekhez pedig új alufelniket is. Eddig kontinentális 4 évszakos gumi volt rajta, az is 5 éves volt már, tehát iszonyatosan jól bírta a strapát, gyakorlatilag még mindig használható lett volna, meglátásaim szerint legalább egy évig, de inkább lecseréltem már. Vastagabb (195-ös) gumi került a 165-ös helyére, szerintem iszonyatosan jól néz ki. Olcsó is volt viszonylag, mivel saját cégtől rendeltem, abszolút nem volt drága. Egy dologra kell nagyon figyelnem. A felni kicsit kiáll a gumiból, tehát padka mellett nagyon nagyon óvatosan kell parkolnom, mert különben ledarálom a gecibe az új felnit. XD


Megpróbáltam a kerék szélességét is lefényképezni, de nagyon siettem, tehát eléggé szar lett a kép, szinte alig kivehető valami, de azért ha valakit nagyon érdekel, nem fosztom meg eme hatalmas örömtől:


Kimaradt, de utólag azt is megemlíteném, hogy a kocsiban cseréltem a komplett üléshuzatot is, az ablaktörlőt, belülről teljesen kitakarítottam, cserélve lettek a fékpofák, a váltóolaj, meg a szűrő is, tehát komplett felújításon esett át a gépsárkány. :D

4 megjegyzés: