2014. június 27., péntek

Mi, a copyzók

Tegnap kiraktunk egy szavazást, melyről tudni kell, hogy már tényleg hónapok óta folytattuk a munkálatokat az UQ Holder! nevű Mangával, balszerencse, hogy közben az NKWT kiadta. Kiírtunk egy szavazást, amiben ezt pontosan leírtuk, hogy már régebb óta dolgozunk vele, és a kérdés az volt, hogy folytassuk-e. Szinte biztos voltam benne, hogy lesznek kevésbé buzik és nem rendszerezhetőek, akik belénk kötnek. Voltak is. „Kedves” S. Dávid avagy DarkEagle, állítása szerint mi egyenes másoltuk az NKWT csapatát, mindig ugyan azt csináljuk, amit ők, mindig ugyanazokat a projekteket (?) vesszük fel, amit ők, így meg úgy ilyen copy-k vagyunk, még a nevünket is loptuk tőlük (?), meg ilyen faszságok. Öcsém. Ez nyíltan leszopná szerintem az összes NKWT-set, ha megtehetné. Ezzel nem az NKWT-t akarom minősíteni, hanem a gyereket. Olyan hozzászólást írt, hogy mire a végére értem, szerelmes lettem az NKWT-be. Egyébként észrevettem, hogy ez a srác szinte teljes rajongója az oldalcsoportnak, sőt, még Cartneckernek is, a blogján is hozzá-hozzá szólogat a posztokhoz, mily meglepő, hogy ott is minket szid. :D Azt az állítását, hogy mindig olyan projekteket veszünk fel, mint az NKWT, egyenesen nem értem. Jó, jöhetnek a sablon dumával, hogy már csinálják, minek kezdtünk a Naruto-ba, ilyesmi. De ez egy dolog. Hol a többesszám. Tudtommal nem kezdtünk bele sem a Bleach-be, sem az One Piece-be, sem a Fairy Tail-be, vagy egyéb projektjükbe, de ő biztosan jobban tudja, inkább befogom, mert meg sem szólalhatok az ő 10 éves Animés tapasztalatával.

Azt állítja, hogy ő már több, mint 10! éve a szakmában van, bár azon kevés kép alapján, amit a Facebookján felvállal, abszolút nem néz ki 18-nál többnek, tehát ő már 8 éves kora óta a szakmában van. Respect. Csak azt tudnám, milyen Fansub csapatok voltak 10 éve, mert azért lássuk be. A Fansubolás hazánkban 10 éve még szerintem sehol sem volt. Legalábbis nem ilyen szinten, mint ma.

Állítása szerint ez tőlünk csak gyenge kifogás, hogy már régóta csináljuk, erre egy ingerült válasz keretében közöltem vele, hogy vegyen fel Skype-ra, és átküldöm az eddigi fejezeteket. Érdekes módon nem vett fel. A Facebook hozzászólás után nem bírta ki, hogy a Chatre is feljöjjön, és ossza az észt. Hihetetlen. Nem értem, ő erre izgul? Érdekes...

A vele folytatott vita után erőteljesen elgondolkoztam, hogy átnevezem a weboldalt copygakure.hu-ra. Egyébként megnéztem a weboldalát (mert neki ilyen is van  :O) és a látogatottsága TÖREDÉKE a mienkének. Nem tudom, mit pattog itt...

1 megjegyzés:

  1. Hogy őszinte legyek, támogatom a copygakure.hu-ra való átnevezést. Viszont lenne néhány dolog, amivel ez járna. Az egyik, hogy le kéne másolni az NKWT minden projectjét. Sőt! Legyen inkább ultimate.copygakure.hu! És akkor már nem csak az NKWT-t, hanem az US-t is másolhatnánk! Vagy akár még több fansub csoportot egyszerre! Viszont van egy másik velejárója is. Az, hogy a minőséget is másolni kell. Tudom, Prox, nem szeretsz leadni a minőségből, de ha már copy-zunk, copy-zzunk jól! :D

    VálaszTörlés