2013. augusztus 27., kedd

Aggodalomra adhat okot...

Ma megkaptam az új allergiás gyógyszeremet, bátorkodtam elolvasni a betegtájékoztatót... Nem kellett volna. XD
Szóról szóra fogok idézni belőle.

Lehetséges mellékhatások
...
Aggodalomra adhat okot, ha

  • Elájul, eszméletét veszti
  • Elsárgul a bőre
  • Nagy mértékben romlik az éjszakai látása
Érted? AGGODALOMRA ADHAT OKOT! Majd ha elájultam, elkezdek aggódni... Melyik hülye írta ezt bele? Melyik hülye engedte meg a másik hülyének, hogy ezt beleírja? XD

Teljes mértékben megnyugtatott ez a betegtájékoztató. Egyébként az orvos sem volt semmi. Kellett vérvétel, az eredmény miatt. Vittem vissza a laboreredményt, laptopozás közben odaadtam neki, hogy azért nézze már meg, ha lecsapoltattam magamból a kedvéért 4 liter vért, elveszi a papírt... rá se néz, ledobja az asztal másik sarkára, majd megszólal... úgy látom, minden a legnagyobb rendben... Azt hittem, letekerem a nyakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése