2013. augusztus 1., csütörtök

Neveldék

Ahhoz már hozzászoktam, hogy a tartalmunkat copy-paste módon lopják, jelenleg a neveldéken vagyok kiakadva. Folyamatosan reklámoznak 5-6 neveldét a videóink alatt. Esküszöm, nem lenne ezzel baj, ha azok normális, php-mysql alapú játékok lennének (legalább), de nem azok. Szerintem senkinek nem kell bemutatni a neveldéket az mlapon, a gportalon és a lapunk.hu-n.

Nem akarok én senkit megbántani, de a véleményem finoman kifejezve: SZAR az összes.
Semmi szépség vagy egyediség nincs bennük. Mindenhol ugyanaz van. Elég nagy szégyen, hogy a nevelők = a szerkesztőkkel. Felőlem írja le, vagy rajzolja le, de ne itt nyomja. Ráadásul ne reklámozza már. Lófasz nem kíváncsi rá.
Egyébként azt sem tudom felfogni, hogy lehet ezeken játszani. Mi élvezet van ezekben? Utána olvastam az egyik gyöngyszem-weboldalon, hogyan is működik a nevelés.

"Úgy harcolsz, hogy megmondod a "szerki"-nek, hogy kivel, megmondod a jutsukat, ő meg mérlegel." Ennél nagyobb baromságot esküszöm keresve se találnék. HÁ MIEZ? XD

Le merném fogadni, hogy az értelmiségi szerzők (értjük a szó jelentését?) valahol a 13. életévük körül járnak. Szomorú, hogy ez lett a mai elfoglaltság a gyerekeknél, meg a WOW, a LOL, a Minecraft és az ilyen játékok. Youtube is hemzseg a 12 éves gyerekek felvett játékairól, a hangja olyan, hogy még csak 12-nek se mondhatnám, de már lvl 80as warriorja van a WOW-ba.
Tényleg sajnálom, hogy a gyerekek 98%-a így éli ki a gyerekkorát, és az a legnagyobb baj, hogy ez mind a szülők hibája. Egytől egyig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése