2013. július 14., vasárnap

Környei Sörfesztivál

Barátnőm tegnap rávett, hogy menjünk ki együtt a Környén megrendezett Sörfesztiválra. Őszintén megmondom, nem számítottam rá, hogy ennyire jó lesz. Tavaly voltam, akkor még arra is szar volt, hogy berúgjunk, valamint Fluor színvonalú előadások voltak.
Idén teljesen máshogy volt. Jó volt a szervezés, viszonylag olcsóbb volt minden és a fellépők közül is tetszett egy. Bikini. Nem szerettem őket, de van pár nagyon jó számuk, hát jó élmény volt, ennyi biztos. :)

Ma is kimegyünk, hátha megismétlődik az öröm. Ma Kasza Tibor lesz, hát nem tudom... Majd kiderül...:D
Most megyek Naruto Shippuudent nézni. Szerintem visszanézem kedvenc részeimet, a Sasuke-Itachi harcot. Körülbelül egy éve láttam utoljára Naruto Shippuudent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése