2013. július 4., csütörtök

Megújult a blog

Még számomra is meglepő, hogy látogatják a blogomat, amikor hozzá sem nyúlok, van, mikor egy egész hónapig. Vannak elvetemült emberek, akik még is naponta nézik, és ez iszonyatosan jól esik! De tényleg. Vannak emberek, akiket érdekel, hogy mi történik velem, mondjuk valószínűleg ők a csapat 99%-a. XD De az is érdeklődés!
A blogot abszolút nem szerkesztettem, nem írtam, de ismét kedvet kaptam. Tudom, sokszor mondtam már, hogy újra csinálni fogom, az utóbbi 5 poszt csak ebből áll. Ez az utolsó, hogy ezt mondom, és mostantól nem azzal lesz tele a blog, hogy majd holnap írok, hanem amit csak lehet, leírok ide.

Kicsit a blogot is megújítottam. Szezonális kinézetet kapott, a háttér a nyárra utal. :D A bejegyzésekhez a címkéket sajnos nem tudtam még beállítani, jól elrejtette a blogger, hogy hol lehet őket szerkeszteni, törölni. Van pár felesleges, van olyan is, ami kétszer szerepel, stb. Erősen gondolkozok rajta, hogy törlöm az eddigi bejegyzéseimet, mert lényegében sok értelmüket nem látom. Kicsit komolyabb irányba is fordítom ezentúl a blogolást. Ja, annyi változás van még, hogy akárki hozzászólhat a poszthoz, nem kell sem Googlés azonosító, sem Bloggeres regisztráció.

Szerintem az eddigi posztok 90%-át törölni fogom, azután tervezek egy bejegyzést a weboldallal kapcsolatban, ugyanis lenne miről írni. :)

2 megjegyzés:

  1. Oh ezaz Prox mester visszatért :D ÉS igen töröld, én is azt tettem, jobb úgy mindenkinek :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vicces vagy. :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés